.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین مجموعه تبلیغاتی احمدی‌نژاد آماده شد

مسئول کمیته هنرمندان حامی ستاد انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد هدف ستاد را تبلیغ صادقانه اعلام کرد و از آماده شدن نخستین مجموعه تبلیغاتی این نامزد دهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر ؛ سیدعلیرضا سجادپور گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های هیئت اسلامی هنرمندان به دلیل حضور اغلب اعضا در ستاد انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد به تعویق افتاده است. مسئولیت کمیته هنرمندان حامی دکتر احمدی‌نژاد و مسئولیت کمیته تبلیغات را من بر عهده دارم.

وی در ادامه افزود: ساخت فیلم انتخاباتی رئیس جمهوری با مدیریت برادر خوبم جواد شمقدری و همکاری عده‌ای از دوستان از مدتی قبل شروع شده است. در جریان مراحل پیشرفت امور هستم و روند کار راضی‌کننده است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: چهار سال قبل مجموعه‌ای از فیلم، عکس، سرود و ترانه به شکل فیلم و سی دی در شهرهای مختلف عرضه شد. این بار هم برنامه‌های تبلیغاتی احمدی‌نژاد شامل تعدادی فیلم، مجموعه‌ای از تصاویر و طرح‌های گرافیکی است. اولین مجموعه تهیه شده و با شروع زمان مجاز برای تبلیغات در شهرهای مختلف توزیع می‌شود.

سجادپور گفت: کمیته‌های مختلف از طرح‌ها و برنامه‌های مردمی حمایت می‌کنند اما هماهنگ کردن این طرح‌ها دشوار است. طرح‌ها و برنامه‌های مردمی فراوان است، اما باید تبلیغات با شخصیت و منش دکتر احمدی‌نژاد همخوانی داشته باشد. پیروی از ولایت، پاسداری از عدالت و خدمت به ملت شعار اصلی ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد و برگرفته از منش ایشان است.

دبیر هیئت اسلامی هنرمندان گفت: برنامه‌های تبلیغاتی محمود احمدی‌نژاد بر اصل صداقت استوار است. عملکرد چهار سال فعالیت صادقانه رئیس جمهوری نشان می‌دهد شفاف بودن با مردم و خدمتگذاری بی‌شائبه از ویژگی‌های شخصیتی ایشان است و تبلیغات ستاد انتخاباتی باید این خصایص را در نظر بگیرد تا تبلیغ به ضد تبلیغ تبدیل نشود.

سجادپور ادامه داد: جلسات هماهنگی با تعدادی از هنرمندان انجام شده و به زودی همایش‌هایی با حضور هنرمندان حامی احمدی‌نژاد برگزار می‌شود. حضور هنرمندان در پرشور برگزار شدن انتخابات نقشی موثر دارد و ما از این حضور استقبال می‌کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.